poniedziałek, 25 października 2021

Halloween tuż tuż.

 

Za oknem cudowna jesienna aura, a u mnie mrocznie. 
 
W ITD Collection pojawiła się kolekcja "Gothic Stories", ja dzisiaj wykorzystałam z niej kalki i tekturki; czacha, pająki, nietoperze, ćma i czarne koty. Muszę przyznać, że to pierwsza w życiu praca w tym klimacie, do tego fiolet z zielenią, których raczej na co dzień unikam w swoich pracach, ale miałam mnóstwo frajdy przy pracy. I kolorystyka zmusiła mnie do wyjścia ze strefy komfortu.
Bazę kupiłam w sieciówce, była to plastikowa, błyszcząca, grająca zabawka, którą zrobiłam po swojemu; dwie warstwy czarnego gesso, bo jedna nie zakryła dokładnie plastiku, następnie pasta piaskowa na przemian z pastą pękającą, po wyschnięciu całość zabezpieczyłam warstwą lakieru matowego, na koniec z 4 kolorów mieszałam, mieszałam, aż uzyskałam fajny fiolecik.
Kwiatków w pasującym kolorze oczywiście nie miałam, ale czarne gesso i fioletowa farba uratowały sytuację. Do kompozycji użyłam również tekturki od Tekturkowo, które wg mnie są uniwersalne, pasują do wielu prac, wystarczy je trochę ,,podrasować''. Moje dostały czarną  szatę i odrobinę wosku.
  












Pracę zgłaszam na wyzwania blogów
Tekturkowo

oraz 
Mixed Media Challenge
October challenge;
 
 
 

 




W pracy użyłam

 

  

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

12 komentarzy:

  1. Wooow! Świetna praca! Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Tekturkowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega projekt! Aż powiało grozą... Dzięki za udział w wyzwaniu Tekturkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spooking gorgeous project. thank you for participating in our monthly challenge at MMA
    asha

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful project!Thank you for playing with us in Mixed Media Academy!
    Hugs,
    DT Maggie /Margarita Marinova/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely composition. Thank you for joining us at the MMA challenge. - DT Priya Satish

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna dynia! Dzięki za udział w wyzwaniu MMA ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca 👏 Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  9. This is wonderful! Thanks for playing with us

    OdpowiedzUsuń
  10. C'est une belle réalisation pour notre challenge MMA d'octobre.

    OdpowiedzUsuń
  11. fabulous! I will tell you that I love working on media in non-traditional ways, so I admire your original work!

    Thanks for playing with us at @mixedmediaacademy this month! 😁

    OdpowiedzUsuń