czwartek, 28 października 2021

Stary zegar

Ostatnio dyniowe szaleństwo, dzisiaj powrót do decoupage z elementami mixmedia, inspiracja dla Świry Rękodzieła.

 Niedawno stworzyliśmy sobie z mężem wspólną pracownię. Jako pomieszczenie do pracy funkcjonuje doskonale, ale potrzebuje jeszcze trochę dodatków, aby było idealnie, ciepło i przytulnie. Ostatnio mąż wspomniał o zegarze na ścianę. Pracownia jest wspólna, ja lubię rdzę, ITD Collection wypuściło męską kolekcję, więc wybór był oczywisty. Dwa popołudnia i zegar gotowy.

Zegar ze sklejki ozdobiłam papierem ryżowym z cudownej kolekcji "Legendary ROUTE 66", który porwałam na nieregularne kawałki i przykleiłam na zagessowaną bazę. Między skrawkami papieru zostały przerwy i tu podziałałam preparatami imitując rdzę. Kiczowate, plastikowe cyfry i błyszczące wskazówki także przeszły metamorfozę; gesso, rdza, odrobina wosku i pasują do całości. 
 
 







Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

1 komentarz: