czwartek, 21 października 2021

Sielski domek

Sielski domek w jesiennej scenerii, wśród traw, ziół i hortensji.

Użyłam 2 kolekcje ITD Collection; lawendowym papierem z "Summer meadow" okleiłam bazę z hdf, ogródek przed domkiem to wycięte kwiaty z "Herbarium". Oprócz papierów scrapowych użyłam folię transparentną pozłoconą złotą folią Termoton i maskę ,,Paprotka, dmuchawiec'' przez którą położyłam złotą pastę pękającą. Po ścianie pnie się dzika róża. Jako uzupełnienie kompozycji trawy i hortensje z ogrodu, trochę mchu.

W oknie zazdrostka, a pod nim cudowna tekturka od Tekturkowo

I już się tłumaczę, dlaczego w różowo-fioletowej tonacji- bo u mnie w domu rodzinnym jesienią w ogródku królowały astry/marcinki właśnie w tych kolorach, a u mojej babci różowo-niebieskie hortensje, więc mnie osobiście jesień kojarzy się z tymi kolorami.










Pracę zgłaszam na wyzwanie bloga Tekturkowo

 

Wyzwanie #26 Jesień / Halloween 



Użyłam



Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

2 komentarze:

  1. Piękna praca! Śliczna kolorystyka , dbałość o każdy szczegół. Brawo! Dziękuję, że bawisz się z nami DT Tekturkowo -Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa praca, śliczna łąka ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń