piątek, 21 lutego 2020

Wiosenne Candy 🌼🌸🌻

Fajnie mi się pisze te krótkie posty na blogu, ale jeszcze fajniej było by, gdyby ktoś oprócz mnie je czytał 😉  Pomyślałam więc,że pora na  candy, co by Was trochę zachęcić do odwiedzenia mojego bloga, komentowania postów, a być może i pozostania na dłużej. Każdy pretekst jest dobry, tak więc z racji zbliżającej się dużymi krokami  Pani Wiosny ogłaszam Candy Wiosenne,  które potrwa od dziś do 21.03.2020.  Z wszystkich zgłoszeń (jeśli się wogóle ktoś się zgłosi) wylosuję jedno i do autora/autorki  powędruje nagroda.

Nagrodą będzie zawieszka na okno wiosenna, kwiecista i oczywiście lekko błyszcząca złotym woskiem, jak to u mnie. Na początek tylko mały skrawek zawieszki i nie sugerujcie się za bardzo kolorystyką, będzie niespodzianka  😀 🌼




Aby zgłosić się do udziału, zostaw komentarz pod tym postem. Będzie mi bardzo miło, jeśli ,,zaobserwujesz'' mojego bloga i /lub umieścisz banerek na swoim blogu, ale nie jest to wymogiem koniecznym.     



Gotową zawieszkę można znaleźć w jednym z następnych postów 😉




12 komentarzy:

  1. Kochana, wielu ludzi nie czyta :) dlatego zawsze staram się umieszczać krótkie teksty na blogu :D banerek oczywiście zabieram i zgłaszam się do zabawy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jakaś dziwna jestem,bo lubię poczytać 😂. Super,że choć Ty jedna się odważyłaś, wyświetleń ponad 30,chętnych 1 🤔

      Usuń
  2. A ja czytam, takie moje zboczenie🙈 z przyjemnością zgłaszam się i zabieram banerek do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez się zgłaszam, a banerek zabieram na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo,że chętnych przybywa 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzenie bloga to fajna rzecz nie zniechęcaj się. Fakt wielu ludzi jest wzrokowcami ;) Ja zostaje u ciebie podglądać twoją twórczość. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa wsparcia. Nie zniechęcam się, a każdy miły komentarz dodaje skrzydeł 🥰

      Usuń
  6. Zgłaszam się do udziału w Candy. Obserwatorem zostałam, banerek zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam sie do Twojej zabawy, mam nadzieję, że zdążyłam w ostatniej chwili. Pisanie bloga jest fajne inspirujące do działania. Dzięki blogowi poznałam wirtualnie mnóstwo fantastycznych ludzi a nawet z niektórymi wymieniłam sie pracami. Pozdrawiam Cie serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń