czwartek, 26 marca 2020

Wiosenne jajo


Kiedy słyszysz ,,jajo plastikowe'' myślisz pewnie jak większość - kicz, badziewie. Mam nadzieję,że moja wersja jaja z pleksi obali ten mit.
 Dół jaja zagessowałam, żeby zwiększyć przyczepność pasty, użyłam wyciski z masy samoutwardzalnej, farbę akrylową i złoty wosk. Jajka styropianowe pokryłam pastą pękającą, niesamowite, drobne spękania dają wrażenie, że za momencik wykluje się kurczaczek. 🐤
Do wypełnienia przestrzeni użyłam mech chrobotek, gałązki z brzozy, bazie i piórka.










 Pracę zgłaszam na wyzwania 

INSPIRACJE - motyw JAJKO










Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.  





13 komentarzy:

  1. Ale cudo! A ja się zastanawiałam cóż to będzie ;) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się bardzo dół i oczywiście środeczek z mchem, ogólnie piękne jajeczko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca i fantastyczna kompozycja. Dziekuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-JAJKO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. A great project! Thanks for joining the Snip Art Challenge

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca.dziękuję za udział w zabawie DIY Inspiracje Jajko.DT Margaretka Papierowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! Super projekt:) Dziękuję za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-JAJKO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń