poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Różowa wiosna

Dziś projekt, który wykonałam na wyzwanie Snip Art.
Jak tylko zobaczyłam tablicę inspiracji, wiedziałam, że muszę zrobić taki rower. W pierwszym momencie jeszcze nie do końca  miałam pomysł, jak to będzie wyglądać, ale jak to u mnie często bywa- jeden impuls i jest plan.  Cała baza roweru to wyciski z masy samoutwardzalnej, do tego wykałaczki, sznurek, 5 godzin wyciskania, docinania, szlifowania, klejenia i tadam, rowerek gotowy. Całość pokryłam białym gessem 13arts, dziś miało u mnie debiut i jest rewelacyjne, potem farby akrylowe róż i zieleń i pasty woskowe; zieleń żółwiowa, chameleon, magenta metaliczna i złoty.
A jak już wszystko wyschło zaczęłam układać bukiet zwisający z koszyka. Rozbudowałam sporą kompozycję i dla równowagi trzeba było wrzucić coś po przeciwnej stronie, i wtedy okazało się, że nad bukietem jakoś tak pusto. A skoro temat wiosenny, to motyle mi się zamarzyły. Rower i motylki są pocieniowane woskami, różowo- zielone, choć na zdjęciach słabo to widać.
I to by było na tyle w temacie, a na samym dole postu zdjęcia kolejnych etapów powstawania.
W sumie jakieś 8 godzin mi to zajęło, nie licząc czasu schnięcia, ale dla tego efektu warto było.






 

 

 Pracę zgłaszam na wyzwanie Snip Art

   Spring in pink

 












Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej. 


8 komentarzy:

  1. Jestem pod mega wrażeniem! Fantastyczny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na ten szkielet rowerka. Ogólnie piękna kompozycja, tło. No kwiaty to już wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Większość kwiatków z foamiranu zrobiłam.

      Usuń
  3. Beautiful! Thank yoy for joining Snip Art April challenge! 🖤

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Swietna jest! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń