niedziela, 19 kwietnia 2020

Ulotne chwile



Dostałam w tym tygodniu moc pozytywnej energii od osoby, którą znam całkiem niedługo i tylko wirtualnie i to dzięki niej powstała ta praca,  o szczegółach jeszcze nie mogę napisać, ale już niedługo...

Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem  zrobienia tej bazy, ale zawsze coś stało na przeszkodzie, a to ogród, a to wyzwanie, a to leń po prostu.  W końcu zrobiłam i powieszę nad biurkiem w pracowni, żeby dodawał mi pozytywnej energii w chwilach zwątpienia, których nie brakuje ostatnio nawet najbardziej optymistycznym ludziom i przypominał, że są jeszcze dobre duszyczki na tym świecie. 

Pozdrawiam optymistycznie i pamiętajcie, życie to są chwile...

Do wyciągnięcia detali użyłam past woskowych Pentart; zieleń żółwiowa, turkus, złoty.



Pracę zgłaszam na wyzwanie Art-Piaskownicy

MIXED MEDIA - woski - edycja sponsorowana





Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej. 




7 komentarzy:

  1. Świetna praca! Uszy do góry, pierś do przodu- jeszcze będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, cudowny jest! A teraz szybciutko zgłaszaj go do wyzwania art piaskownicy z woskami :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna praca, zachwyciłam się. Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica

    OdpowiedzUsuń