wtorek, 28 kwietnia 2020

Rozmowa w Klubie Twórczych Mam


Pisałam Wam niedawno, że dostałam moc pozytywnej energii od pewnej przesympatycznej osoby.
Dziś mogę się pochwalić- moje prace zostały zauważone przez dziewczyny z bloga Klub Twórczych Mam i dostałam propozycję zaprezentowania swojej twórczości w cyklu spotkań rękodzielniczych. Byłam równocześnie podekscytowana i zestresowana, bo moja osoba rozpoczyna cykl, więc nie bardzo na początku wiedziałam jak to będzie wyglądać i czego się spodziewać. Na blogu KTM już możecie poczytać, jak wyglądała moja droga do miejsca, w którym jestem.

Zachęcam Was do lektury i jeszcze raz dzięki Aga za wszystko.


https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2020/04/rozmowy-w-klubie-tworczych-mam-1.html




Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej. 

3 komentarze: