poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Kobieca moc.


Kobieta w dobrych butach nigdy nie jest brzydka.
                                                                  Coco Chanel.




Jestem jak Kopciuszek, w jednym bucie, to nie wiem, jestem brzydka, czy nie?
Ale za to mam torebkę na przydasie. 😉

Zaczęłam z przymrużeniem oka, na wesoło, ale dalej będzie już poważnie.
Mówi się o nas słaba płeć, ale czy słusznie?
Na co dzień staramy się pogodzić różne role, stawiamy czoła wielu wyzwaniom; praca, prowadzenie domu, wychowywanie dzieci, zakupy, choroba nasza, czy bliskich. Rodzimy dzieci, zmienia się nasze życie, charakter, priorytety, a plany i marzenia zderzają się z rzeczywistością.
Kobieca moc to nie siła fizyczna, kobieca moc to wypracowany latami silny charakter, wypracowany codzienną walką ; o pracę, zdrowie, marzenia, pasje, o czas dla siebie.
Jednocześnie jesteśmy tak kruche i delikatne, wrażliwe i opiekuńcze, rozważne i romantyczne.

Każda z nas ma pasje, marzenia i każda z nas ma siłę, o której nie wie, dopóki jej nie potrzebuje...

Dlaczego buty i kwiaty?
Kwiaty kocham, w ogrodzie ładuję baterie, łapię oddech.
A dobra para szpilek dodaje pewności siebie. Stereotyp? Raczej nie.








Wszystkie kwiaty i liście zrobione z foamiranu, barwione  pastelami,  buty i torebka z papieru wizytówkowego.


Pracę zgłaszam na wyzwanie blogu Zielone Koty

  "Kobieca moc"



Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej. 



10 komentarzy:

  1. Nie wyobrażam sobie kobiety, która nie ma przynajmniej jednej pary szpilek czy torebki w swojej szafie! Ja mam ich kilka, no może kilkanaście ;) Dobrze dobrane dodatki z pewnością dodają nam pewności siebie. Pewność siebie i seksapil to nasza kobieca siła !

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam się szczerze, że projekt ten mnie zachwycił. Wyobrażam sobie ogrom pracy włożonej w bucik. Wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ Ostatnio kręcą mnie takie nietypowe wyzwania, czym trudniej, tym lepiej. To dobry sposób na walkę ze swoimi słabościami 😉

      Usuń
  3. Jestem zachwycona!!! Trzymam kciuki za wygraną:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedne szpilki a torebki tylko szmaciane 😂 Nie jestem typem elegantki ale czasem i tak wypada sie ubrac... Kwiaty cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pieknego!Jesteś bardzo pomysłowa i kreatywna. Widziałam w podobnym stylu haftowane buta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ haftowanych nie widziałam, tylko wysadzane kamieniami Swarovskiego

      Usuń