sobota, 23 września 2023

Złota Polska Jesień

 Złota Polska Jesień nam dziś zawitała

Na jej przygotowałam powitanie ATC ,,Jesień'' z wykorzystaniem paska papierów Art of Alchemy. 
Tło to złota pasta pękająca położona przez szablon z listkami, do tego kilka listków z wykrojnka.
Oby taka ciepła, kolorowa jesień jak najdłużej nam się utrzymała

 



\







     


Jesienny zestaw zgłaszam na wyzwanie bloga DIY -zrób to sam 

#63 WYZWANIE - WRZESIEŃ - Jesienny moodboard   

 




Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

5 komentarzy:

  1. Ale czadowe te karty ATC! Świetna praca! Dziekuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Majalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ATCiaki dziękuje za udział w wyzwaniu DIY powodzenia DT DIY Papierowa Margaretka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie znam się na kartach ATC, ale zaintrygowała mnie ta pękająca pasta. "Spękane" listki wyglądają na zbliżeniu super, podobnie jak pozostałe elementy. Całość bardzo mi się podoba, szczególnie karta z hasłem "załóż skarpetki". :D
    Dziękuję za udział w jesiennej zabawie i pozdrawiam gorąco!
    DT DIY Adrianna - Adzik tworzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo , cudne ATC :):):) Beata J.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jesienne ateciaki, pełne słońca i pozytywnej energii. Dziękuję za udział w wyzwaniu i ciepło pozdrawiam :)
    DT DIY - Rękodzieło Margo

    OdpowiedzUsuń