piątek, 27 stycznia 2023

Shadowbox z bujanym fotelem

Dopiero strzelały korki od szampana, a już koniec stycznia. Zima sobie o nas przypomniała, śniegu nasypało, zimno, mokro, nawet się z domu wychodzić nie chce. A co najlepsze na długie, zimowe wieczory? Dobra książka i filiżanka gorącego kakao. Do tego wygodny fotel i ciepły kocyk, i niczego więcej do szczęścia nie potrzeba. 

W takie zimowe wieczory lubię przeglądać stare fotografie, z Babciami i Dziadkami, którzy już tylko z góry nade mną czuwają i taki przytulny kącik, kocyk na drutach zrobiony przypomina mi Babcię Anię, która uczyła mnie dziergać na drutach...

Stworzyłam box, który był dla mnie niezłą próbą cierpliwości; elementy tj; stolik, półkę z książkami, filiżankę, książkę, nawet kocyk zrobiłam własnoręcznie, tylko fotel był gotowy (to tekturka). 














Pracę zgłaszam na wyzwanie bloga Paper Card  

Kochani dziadkowie 

 



Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

6 komentarzy:

  1. Dziadki jak dziadki, ale z takiego fotela to i ja bym się ucieszyła :) Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca- dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca, powodzenia w wyzwaniu Paper Card. DT Syla

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny projekt i powodzenia w wyzwaniu PC - Ania JumperArt z DT

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW ależ tu klimatycznie. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy projekt. Box robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń