wtorek, 31 marca 2020

Organizer 🖌🖌🖌

Pędzli coraz więcej, a mój stary organizer z gumy nie jest 😀 ciężko już cokolwiek do niego wepchnąć. Plan był, ale czasu i pomysłu brakowało. Aż tu wczoraj natchnienie... stara tektura odłożona kiedyś, bo może się przydać 😉 ołówek, linijka, nożyk introligatorski i jedziemy. Pocięte, dogięte, poklejone, schnie. A potem maska imitująca drewno i suszenie całonocne. A od rana czarne gesso i suszenie, układanie elementów,klejenie i suszenie  i tak dobrnęłam do tego, co lubię najbardziej.  Użyłam past woskowych Pentart metaliczny turkus i złoty metal. 
A tak prezentuje się gotowy Jegomość, choć sfotografować go to był nie lada wyczyn 🥵.
Na samym dole posta fotki z kolejnych etapów powstawania.








Organizer zgłaszam na wyzwania 




 



 Świrów Rękodzieła     Wyzwanie Roczne - Pracownia 2020 




oraz      Świat Pasji 











Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej. 

5 komentarzy:

  1. Ewa jestem pod mega wrażeniem! Super efekt udało ci się osiągnąć :) Życzę powodzenia w wyzwaniach i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️, przyznam,że efekt przerósł moje oczekiwania 😉

      Usuń
  2. Świetny jest! Pedzle mają nowy domek :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na przybornik.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń