艣roda, 25 marca 2020

Niebieski motyl 馃

Dzisiaj zawieszka decoupage z motylkiem. Serwetka, kilkana艣cie warstw lakieru, brzegi postarzone ciek艂膮 patyn膮, nast臋pnie przetarte patyn膮 woskow膮 kameleonow膮. Ju偶 dawno zrobienie fotki nie sprawi艂o mi tyle problem贸w, co dzi艣. Niby s艂oneczko na zewn膮trz idealne, ale z tym projektem za nic nie chcia艂o wsp贸艂pracowa膰.





Zawieszk臋 zg艂aszam na wyzwania;

  Klubu Tw贸rczych Mam , inspiracj膮 by艂 kolor niebieski,  motyl,  kwiatowy motyw na jajkach.

Wielkanocne Wariacje - wyzwanie #5 

 

oraz

INSPIRACJE - motyw MOTYL 

 




B臋dzie mi bardzo mi艂o je艣li zostawisz tu 艣lad swoich odwiedzin  i zostaniesz na d艂u偶ej.  




13 komentarzy:

  1. Cudne jajo! Dzi臋kujemy za udzia艂 w wyzwaniu Klubu Tw贸rczych Mam. Pozdrawiam cieplutko i 偶ycz臋 du偶o zdrowia w tym trudnym czasie :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. ale fajna, wiosenna, delikatna. Uwielbiam takie motywy :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Pi臋kne jajeczko <3 <3. Dzi臋kujemy za udzia艂 w wyzwaniu Klubu Tw贸rczych Mam.

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艢liczne jajo :)
    Dzi臋ki za udzia艂 w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ale super zawieszka. Dzi臋kuje za udzia艂 w INSPIRACJACH DIY-MOTYL . Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsu艅
  6. butterfly looks great. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT DIY
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsu艅
  7. 艢wietne jajo z motylem :) DT DIY Karola

    OdpowiedzUsu艅
  8. Pi臋kna, wielkanocna zawieszka :) Dzi臋kuj臋 za udzia艂 w INSPIRACJACH. DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsu艅