czwartek, 11 stycznia 2024

Król Lasu

 

Zaczęłam ten panel jeszcze chyba w listopadzie, przykleiłam motyw, położyłam pastę pękającą i jakoś nie miałam pomysłu, co dalej. Dopiero w niedzielę przyszła wena, chyba razem z zimą.
Do dostojnego króla lasów dołączyły wyciski, patyk z wierzby mandżurskiej, kulki 3d, poisencja z kalki, mech chrobotek, tekturka, brokat hologramowy i sztuczny śnieg. Najwięcej frajdy sprawiło mi cieniowanie całości fluidami, czego jeszcze niedawno szczerze nienawidziłam, ale ciągle trenuję, trenuję...
Jelonek z zestawu mini papierów ryżowych od ITD Collection, tekturka Snip Art - Pracownia Artystyczna, baza Artistiko. Tekturka embossowana pudrem od Agaterii.   












Panel zgłaszam na wyzwanie sklepu Scrapbookingshop  

Wyzwanie z moodboardem 01/2024


 Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz