czwartek, 30 listopada 2023

Świąteczne łyżwy

Za oknem zima rozgościła się na dobre.
Czas odkurzyć łyżwy i sanki, a wieczorem zrobić kubek gorącej czekolady i schrupać pachnącego pierniczka.
Ja na łyżwach nigdy nie nauczyłam się jeździć, ale nie odmówiłam sobie przygotowania zimowej dekoracji w kształcie łyżwy.
Bazę od Artistiko okleiłam papierem scrapowym o wzorze warkoczy robionych na drutach-to trochę zapomniana już kolekcja ''linen & lace'' od ITD Collection , która idealnie wpasowała się w zimowy klimat. Kompozycję z elementów do wycinania uzupełniłam tekturkami, laską cynamonu, anyżkiem, mchem chrobotkiem i wstążką-gnieciuszkiem.
Poisencję zrobiłam z kalki, środeczki to stemple od Agata Agateria embossowane pudrem ,,diamentowy pył''.  
Chcielibyście otrzymać taki dekor w prezencie?
 









 


 
Pracę zgłaszam na wyzwanie bloga DIY- zrób to sam

#65 WYZWANIE: MIKOŁAJKOWY PREZENT  



Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

4 komentarze:

  1. Twoja dekoracja wygląda przepięknie! 😍 Genialny pomysł na ozdobienie łyżwy cynamonem i chrobotkiem - sama nie scrapcuję, ale jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności i wykonania projektu.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu z mikołajowym prezentem! 😀
    DT DIY Adrianna - Adzik tworzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowna łyżwa z piękną kompozycją. Poinsecja z kalki wygląda przepięknie i nadaje pracy lekkości. Jestem zachwycona tym projektem. Dziękuję za udział w wyzwaniu - DT DIY Rękodzieło Margo

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna świąteczna praca w kształcie łyżwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna łyżwa. Powodzenia Ewka w wyzwaniu. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń