środa, 28 września 2022

Złota Polska Jesień

 

Kilka dni temu zawitała do nas kalendarzowa jesień, tak więc dziś przygotowałam layout w kolorach złotej polskiej jesieni jako inspirację dla bloga Świry Rękodzieła.
Jako tło użyłam papier scrapowy z kolekcji ,,Old Journal'' oraz szablon ,,Paprotka,dmuchawiec'' od ITD Collection . Kompozycję zbudowałam z materiałowych listków, kwiatów z foamiranu, złotych listków robionych metodą embossingu na kalce, elementów do wycinania od ITD, tekturek, odrobiny sizalu i chrobotka,a także tekturek od Paper Card Listki liście gałązka tekturka
Wykorzystana fotografia pochodzi z darmowej bazy zdjęć; długo czekała na oprawę i mam nadzieję, że znalazłam dla niej odpowiednie miejsce.
Trzymajcie się cieplutko w te nadchodzące zimne dni i długie wieczory.
 
 





Pracę zgłaszam na wyzwanie bloga Paper Card

WYZWANIE #25 - JESIEŃ

 
 


 Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

3 komentarze:

  1. Piękne LO, Powodzenia w wyzwaniu Paper Card. DT Syla.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompozycja i kolory :) pieseły urocze <3
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze piesełki i śliczny projekt :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń