środa, 25 maja 2022

Kopertówka w błękitach.

 

Witajcie Kochani!
Ostatnio bardzo mało tworzę, jeszcze mniej publikuję. 
Pamiętacie zapewne, że jutro Dzień Matki?
Z tej okazji przygotowałam kopertówkę z wykorzystaniem papierów scrapowych z kolekcji "Flower Post - Forget-me-not" od ITD Collection . Centralnym punktem kompozycji są kwiaty z papieru akwarelowego, które ostatnio sama zrobiłam-już dawno chciałam spróbować tej techniki i w końcu nadszedł ten moment. Kompozycję uzupełniłam elementami z arkuszy do wycinania z kilku innych kolekcji ITD, które wspaniale się uzupełniają, listkami z papieru akwarelowego oraz cudowną tekturką od Tekturkowo. Środek okleiłam papierem z cudownym bukietem niezapominajek, obok których zostaje mnóstwo miejsca na życzenia.
 
 

 

 

 






Kartkę zgłaszam na wyzwanie bloga Tekturkowo 
 

"Dla Ciebie Mamo" - Wyzwanie #32

 

 
Użyłam tekturkę  ORNAMENTY NAROŻNIKI -2
 
 
 

  

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

4 komentarze:

  1. Piękna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Dziękujemy za udział w zabawie - DT Tekturkowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wiosenna praca - uwielbiam niezapominajki - dziękuję za udzial w zabawie - Dt Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń