poniedziałek, 6 grudnia 2021

Zimowy dzwonek

Dzisiaj inspiracja dla Świry Rękodzieła.
 
Tym razem dzięki papierom ryżowym od ITD CollectionITD Collection ze starszej kolekcji R1271  zimową szatę dostał styropianowy dzwonek.
 Jak pewnie wiecie, nie przepadam za klasycznym decoupage, lubię pobawić się mediami, tak było i tym razem. Dół dzwonka ozdobiłam wyciskiem z masy lekkiej, pozostałą przestrzeń uzupełniłam pastą Fiber i masą pumeksową. Następnie pobawiłam się mgiełkami, a na koniec całość przetarłam pastą brokatową z dużą ilością płatków srebrnej miki. Całość cudownie skrzy i się mieni w promieniach słonecznych, ale oczywiście ciężko to uchwycić w obiektywie.
A Wy tworzycie zimowe prace? Czy może świąteczny klimat zagościł już na biurkach?
Pozdrawiam cieplutko. 



  


 

 

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

 

2 komentarze: