niedziela, 5 września 2021

Kwiatowy tamborek

Dzisiaj moja inspiracja dla Świry Rękodzieła.
W sierpniu pracowałyśmy na kolekcji papierów ITD Collection „Len i koronki”, która jest inspirowana twórczością moich zdolnych, szydełkujących i dziergających koleżanek z grupy.
Długo zastanawiałam się, jak wykorzystać tą cudowną kolekcję. Padło na tamborek.
Bazę oczywiście zmediowałam, tło wykleiłam papierem scrapowym z cudownym haftowanym motywem i delikatnie ozdobiłam złotą pastą brokatową, położoną przez maskę. Do kompozycji użyłam kwiaty wycięte z arkusza oraz kwiaty zrobione z foamiranu. Pastę brokatową uzyskałam mieszając Heavy Body Gel Gloss ze złotym brokatem.






Pracę zgłaszam na wyzwanie bloga Szuflada 

Otwórz Szufladę w sierpniu 



 Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

4 komentarze: