niedziela, 26 września 2021

Box na chrzest

Dzisiaj przychodzę do Was z pracą nietypową dla mnie, ale ostatnio coraz śmielej wychodzę ze strefy komfortu.
W ramach inspiracji dla Świry Rękodzieła przygotowałam od podstaw exploding box na chrzest. 
Do oklejenia bazy użyłam papiery scrapowe z kolekcji ,,Blue drems'' od ITD Collection w cudownych błękitach. Środek wypełniają kwiaty z foamiranu, pośród których umieściłam konika na biegunach od Tekturkowo- cudowne wspomnienie dzieciństwa większości z nas. Pod wieczkiem przykleiłam karteczkę z życzeniami i datą chrztu.
 
 






 Pracę zgłaszam na wyzwanie bloga Tekturkowo

Wyzwanie #25 'Niekartkowo' 


Użyta tekturka
 
 


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

5 komentarzy:

  1. Słodki box, idealny dla maluszka😊 Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatny i slodki. Idealny dla maluszka.
    Dziekuje za udzial w wyzwaniu Tekturkowo Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, delikatny boxik, dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo- Justyna DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i delikatny box. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko😍 Będzie śliczna pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo, Aga z DT.

    OdpowiedzUsuń