piątek, 20 sierpnia 2021

Skarbonka

Moja dzisiejsza praca to skarbonka z papierów scrapowych ,,Capitals'' od ITD Collection z tekturkami od Tekturkowo.

Bazę  wykonanam z bloku technicznego. Papier postrzępiłam i wytuszowałam, lekko pochlapałam nadając skarbonce wygląd mocno nadszarpniętej czasem.  

W klimat pięknych miejsc do zwiedzania idealnie wpasowały się tekturki;

aparat

klisza   

Na skarbonce nie mogło też zabraknąć metalowego elementu, który przykleiłam na wieczku.






 Pracę zgłaszam na wyzwanie bloga Tekturkowo

Wyzwanie #24 "Element metalowy" 

 


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

7 komentarzy:

  1. Taka skarbonka az zachęca do oszczędzania - dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna skarbonka, do takiej to napewno chce się odkładać na kolejne wakacje :D dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na skarbonkę :) DT Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna skarbonka, bardzo mi się podoba:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo-Justyna DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna skarbonka😊 Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna skarbonka, ja zbieram drobniaki, mam zamiar dotrwać do końca roku a już trochę w niej jest :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany ale czad. Super jest. Dziękuję za współną zabawę na blogu Tekturkowo. Pozdrawiam. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń