wtorek, 10 sierpnia 2021

Kreatywna zabawa

Dzisiaj przychodzę do Was z postem, który ma pomóc rozpowszechnić twórczość autystycznej malarki- Aleksandry Anny Sikorskiej. 

Inicjatorką projektu jest Agnieszka z bloga Handmade by Aga S, to dzięki jej determinacji książeczka autorstwa Anny Lisowiec i Aleksandry Sikorskiej wyruszyła w świat. 

Urodzona w 2011roku  malarka w swojej pracy wykorzystuje materiały znalezione na spacerze; szyszki, patyczki, listki, a tematami prac jest przede wszystkim przyroda. 

Zainspirowana obrazem ,,Kwiat paproci'' postanowiłam wykonać pracę , w której wykorzystam ulubione materiały Oli, jednak zrobię to w zupełnie inny sposób. Gałązki, różnej wielkości szyszki i kwiatostany brzozy zagessowałam, następnie pokryłam preparatem ,,Efekt mchu''. Liście i kwiaty paproci wycisnęłam z glinki samoutwardzalnej, pomalowałam czarnym gesso, farbą akrylową, następnie przetarłam pastą woskową. Tekturkę  z wróżką zembossowałam. Wykorzystując kilka kolorów tuszy osiągnęłam efekt nocnego nieba.

Obraz Oli


 

A to moja interpretacja

 








Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

7 komentarzy:

  1. Piękna interpretacja! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo Ewcia za interpretację. Praca jest nieziemska <3 zghłos koniecznie na jakiś konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, magiczna interpretacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow cudowna praca, piękna interpretacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdemu w duszy inaczej gra i to jest piękne. Każdy dysponując rym samym zasobem materiałów uzyska inny efekt pracy. Ogromnie mi się podoba ten obraz, który powstał z darów natury.
    U mnie też wkrótce inspiracja pracami Oli Sikorskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooooo to koleżanka poszalała:-) Cudna interpretacja i wspaniały obraz:-)

    OdpowiedzUsuń