sobota, 31 lipca 2021

Wakacyjny czas

Ostatni dzień lipca, połowa wakacji, a za oknem deszcz i ponuro...
Na poprawę humoru powstała dziś wakacyjna łódka; trochę mediów, trochę scrapu, trochę koloru i pozytywnej energii.  
Łódkę z hdf oczywiście potraktowałam mediami; gesso, pasta pękająca, farby akrylowe, turkusowy Magical i pasty woskowe. Tekturkę od Tekturkowo pomalowałam markerem i lekko musnęłam złotą patyną.  Letnia kompozycja z arkusza dodatków z kolekcji Mintay ,,Paradise''.



 






 

 Pracę zgłaszam na wyzwanie blogów;

 Tekturkowo 

Wyzwanie #23 "Wakacje!" 


 

oraz PassionScrap 
 
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.  


8 komentarzy:

  1. Wow! Genialna praca! Super, że bawisz się z nami w wyzwaniu Tekturkowo :)
    DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędna! dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Magdalia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska praca! Jestem zachwycona❤ dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca 🥰 dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zauroczona tym projektem. Bardzo wakacyjna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. DT Joanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca oddaje idealnie klimat wakacji. Świetna kompozycja, podoba mi się użycie maski na żaglu, super to wygląda. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca wspaniale oddaje klimat wakacji❤️ Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Super praca. Dziękuję za udział w wyzaniu. Dt.PasionScrap KachDecu

    OdpowiedzUsuń