wtorek, 8 czerwca 2021

Poziomkowa inspiracja

Dzisiaj moja inspiracja na czerwcowy konkurs ,,Truskawka/Poziomka'' w grupie Świry Rękodzieła Inspirują. Tym razem wykonałam decoupage na butelce z użyciem papieru ryżowego ITD Collection z cudownym motywem kwitnącej poziomki. Butelkę już mam, teraz czas na przygotowanie smacznej nalewki-poziomkówki, która przede wszystkim ma działanie przeciwgorączkowe, dlatego w celach leczniczych najczęściej stosuje się w trakcie prze­ziębienia, podczas grypy i anginy. Doskonale sprawdza się w likwidowaniu problemów trawiennych, działa również wzmacniająco i oczyszczająco na krew.




Pracę zgłaszam na wyzwanie bloga

Klub Twórczych Mam 

 


 

 


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

2 komentarze:

  1. Ewka śliczna butelka ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna butelka. Az się zastanawiam co będzie zawierać ;) Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń