wtorek, 29 czerwca 2021

Podróż na dno oceanu

 Zainspirowana moodboardem bloga Mixed Media Challenge zabiorę Was do podwodnego świata.  

 W małej ramce zamknęłam skrawek podwodnego świata, z roślinnością i morskimi żyjątkami.

Na kartonową ramkę położyłam pastę pękającą przez szablon o wzorze bąbelków. Na tło dodatkowo przykleiłam tekturkę o podobnym wzorze. Ryba, płaszczka i duże rośliny to plastikowe zabawki dla dzieci, które zagessowałam i pomalowałam na pasujące do palety kolory. Użyłam też prawdziwą muszelkę, kawałek bielonego drewna, mech chrobotek i suszony kwiat, a także tekturki od Tekturkowo. Pozostałe żyjątka i rośliny to wyciski z masy lekkiej.  Do imitacji bąbelków użyłam również kulki 3d i mikrokulki, Po wysuszeniu całej kompozycji  nastąpiło to, co lubię najbardziej w mixmediach, czyli zabawa farbami, pudrami i pastami woskowymi. Na koniec całą pracę posypałam kilkoma kolorami brokatów. I jak zawsze największy problem był z uchwyceniem detali w obiektywie...
 

 






Pracę zgłaszam na wyzwanie  Mixed Media Challenge Blog 

LIFE IS AN OCEAN. FATHOM IT. 

 


oraz Tekturkowo  


Wyzwanie #22 "Bling Bling!" 

 

Użyte tekturki;
 


 

 

 

Napis Travel
 

 

 

 

 

 

 

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej. 



10 komentarzy:

  1. Niesamowity projekt, ileż się na nim dzieje- takie mediowe akwarium ;) Brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Ewcia, niesamowita praca! tyle się na niej dzieje, piękne spękania, strukturka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju niesamowita praca, podziwiam :) powodzenia w zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gorgeous one . love textures and embellishment . thank you for participating in MMA monthly challenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca 🥰 Dziękuję że bawisz się z nami Dt Tekturkowo - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely project! Thanks for playing with us

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous! All those details are just fantastic! Thanks for playing along with our MMA challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra praca😍 Dzięki za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Aga z DT 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny projekt 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń