niedziela, 30 maja 2021

Kartka doniczka

Coraz bardziej wciąga mnie robienie kartek.
Dzisiejsza ma format doniczki z burzą kwiatów oraz wkładanym tagiem z miejscem na życzenia.
Kartki to dla mnie nowa przygoda, bo do tej pory to mixmedia rządziły w pracowni, papiery scrapowe raczej wykorzystywałam jako tło do mediowania, ale ostatnio z przyjemnością wychodzę ze strefy komfortu i uczę się nowych technik. Cardmaking i scrabooking niewątpliwie są na tej liście.
 
 





Pracę zgłaszam na wyzwania blogów;

Art-Piaskownica 

CARDS - kartka doniczka 

 

ScrapAndMe 

Wyzwanie #80 - Dla Mamy

Użyłam kwiaty i liście ScrapAndMe;
 oraz 
 
Klub Twórczych Mam  



 Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

9 komentarzy:

  1. Podziwiałam karteczkę już na FB ale i tu napiszę, że jest cudna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam! Kompozycja z kwiatów jest perfekcyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka-doniczka, świetnie wyglądają te wszystkie kwiaty i koronka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ delikatna choć z mnóstwem kwiatów ♥. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i romantycznie!
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartka ze świetnym przesłaniem! Pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziw za cierpliwość w wycinaniu elementów! Piękna jest Twoja doniczka z różami :)
    Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za wspaniałe róże wyrosły w tej doniczce ! Super kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń