środa, 26 maja 2021

Kartka dla Mamy

Dzisiaj obchodzimy Dzień Matki,  w ramach inspiracji dla Świry Rękodzieła   przygotowałam idealną na tą okazję kartkę.

 Bazę z papieru wizytówkowego okleiłam papierami od ITD Collection z kolekcji ,, Shabby Chic for spring'' z cudownymi, angielskimi różyczkami. Użyte do pracy kwiaty wykonałam własnoręcznie z foamiranu, a tekturkę od Tekturkowo pomalowałam markerem w kolorze pasującym do papieru i kwiatów. Kompozycję uzupełniłam listkami z arkusza ,,Leaves'' ScrapAndMe, na koniec dodałam lekkości kompozycji dodając bielony mech kręcony, który ostatnio często gości w moich pracach.  





Kartkę zgłaszam na wyzwanie blogów;

 ScrapAndMe

Wyzwanie #80 - Dla Mamy  



Miszmasz Papierowy

Wyzwanie #68 Rozkwitaj 

 



Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

4 komentarze:

  1. Śliczna, słodka kartka, piękne kwiaty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Cudowne kwiaty. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest, te kwiaty świetnie wyglądają :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń