poniedziałek, 14 grudnia 2020

Święta Rodzina

 Od dawna marzyłam o takiej bombce, ale brakowało mi odwagi, żeby zmierzyć się z tematem złoceń i efektu lustra. Preparaty w szufladzie, jak to u mnie, musiały swoje odleżeć, a ja musiałam się z nimi oswoić. Ale nadszedł czas próby i nie taki diabeł straszny. 

 Wykorzystałam bazę ze sklejki, połówkę bombki akrylowej, papier ryżowy od ITD Collection, preparat ,,Efekt Lustra'' Cadence, folię do złoceń Pentart, mikę w płatkach, brokat i pasty woskowe. Tył ozdobiłam preparatem ,,Ice Effekt'' położonym przez maskę, po wyschnięciu lekko przetarłam woskami.

Zdjęć duuużo, bo efekt lustra bardzo ciężko uchwycić...





Pracę zgłaszam na wyzwania blogów; 

Art Piaskownica 

MIXED MEDIA - efekt lustra/lustro 

 

Szuflada  


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

6 komentarzy:

  1. Piękna, witamy w Otwórz Szufladę.

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycający projekt - więcej odwagi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca! Klimatyczna i to bardzo... Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń