piątek, 20 listopada 2020

Magiczna skarpeta

Dni coraz krótsze, temperatura spada, nieuchronnie zbliża się zima. I choć za oknem piękne słońce, to czas wyciągnąć z szafy cieplejsze ubrania. 

Ja na te chłody przygotowałam magiczną skarpetę. I mimo,że nie ogrzeje stóp, to na pewno sprawi, że zrobi nam się cieplej na myśl o nadchodzących świętach.

Baza skarpety ze sklejki, maska, mgiełki i wosk chameleon. Tekturka ,,Magiczny czas'' od Tekturkowo, zembosowana na biało.



Pracę zgłaszam na wyzwanie bloga Tekturkowo 

Wyzwanie #15 "Brrr, jak zimno!" 

 


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszło.Wzorki na skarpecie do złudzenia wyglądają jak robione na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam spostrzeżenie Mięty- skarpeta wygląda, jak wydziergana na drutach :) Piękny projekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna skarpeta w pięknym kolorze!! Ja również zwróciłam uwagę na wzorki :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za tak miłe komentarze. Jak zobaczyłam tę bazę w sklepie, od razu wiedziałam, że będzie ozdobiona szablonem na wzór wełnianej, ręcznie robionej skarpety. Cieszę się, że udało mi się osiągnąć zamierzony efekt ♥️

    OdpowiedzUsuń