wtorek, 3 listopada 2020

ATC jesienne.

Długo wzbraniałam się przed zrobieniem pierwszych ATC, ale jak już spróbowałam, to przepadłam.  Mimo moich obaw, jak można pracować na tak małej formie okazało się, że można zdziałać całkiem dużo. I powstała kolejna seria; jesienna, pozytywna, uskrzydlająca. Wykorzystałam papiery z kolekcji Scrap Boys oraz ulubioną folię Termoton od ITD Collection. 




 

 ATC zgłosiłam na wyzwanie ,,Barwy jesieni''na jednej z grup fb oraz na

Wyzwanie #54 - Skrzydła

bloga Towarzystwo Dobrej Zabawy.



 Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

2 komentarze:

  1. Rewelacyjne ATCiaki! Śliczna praca! Pozdrowienia od Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obłędne <3, dziękuję za zabawę z Towarzystwem Dobrej Zabawy

    OdpowiedzUsuń