czwartek, 1 października 2020

Koszyk na grzyby.

Pisałam ostatnio, że działam intensywnie. Powoli mogę pokazywać prace, choć jeszcze nie wszystkie.
Na blogu Świry Rękodzieła ruszył właśnie konkurs, którego tematem są grzyby i dzisiaj pokażę Wam jedną z moich grzybowych inspiracji; drewniany koszyk idealny na leśne wyprawy na grzyby, ozdobiony metodą decoupage i mocno postarzony.
               



 Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie

 Temat; Grzyby

 


 

 

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

3 komentarze:

  1. Świetny kosz na grzyby. Ciekawie ozdobiłaś. Dobrze, że masz wenę do tworzenia. Ja jakoś nie mogę ruszyć. Tyle różnych jesiennych spraw mam do załatwienia i czasu na robótki mało. Pozdrawiam ciepło. A jutro wybieram się na grzyby!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥️. Ja na szczęście już wróciłam do tworzenia, bo nadmiar obowiązków ostatnio mnie przerastał i brakowało mi tego bardzo. Pozdrawiam również 🙂

      Usuń
  2. Piękna praca, uwielbiam takie!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń