czwartek, 8 października 2020

Bursztynowa jesień

 

Jesień na dobre zagościła w naszych ogrodach, królują ciepłe, złoto-rudawe kolory.  Wymyśliłam sobie kawałek starej, ceglanej ściany w takiej tonacji, za oknem cudowny, jesienny zachód słońca. Na parapecie bukiet jesiennych róż, a po ścianie pnie się przebarwiony winobluszcz.  To tak na przekór dzisiejszej, deszczowej pogodzie 😉



Pracę zgłaszam na wyzwanie  Klubu Twórczych Mam

"Na bursztynowym szlaku" 

 

 

oraz Towarzystwa Dobrej Zabawy 

Wyzwanie #53 - Jesienne kolory




Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.


8 komentarzy:

  1. tło jest zabójcze!!!!! do tego to okno i kwiaty, mega mi się podoba :) cudo Ewcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna praca!! Bardzo podoba mi się motyw okna i tonacja w jakiej tworzyłaś :) Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się prezentuję, wielkie wow, dziękuję za zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń