niedziela, 2 sierpnia 2020

Owocowa patera.



Dzisiaj upcykling w owocowej odsłonie.
Ostatnio zdobyłam wiele starych przedmiotów, które z racji stopnia zużycia miały zostać wyrzucone. Stare sito do mąki, waga szalkowa z odważnikami, różnej wielkości kanki na mleko to przecież skarby dla maniaka odnawiania.
Na pierwszy ogień poszła stara, metalowa tacka. W nowej odsłonie będzie idealną paterą na owoce, których jesienią mnóstwo w naszych ogrodach.
Praca była przygotowana na wyzwanie kwartalne w grupie FB Skrap Tworki , wyniki ogłoszone, więc mogę się ujawnić.






Po dokładnym wymoczeniu i wyszorowaniu tacki zagessowałam ją na biało dwukrotnie.



 Następnie z przygotowanego papieru ryżowego ITD Collection wydarłam delikatnie wybrany motyw i przykleiłam rozwodnionym wikolem.



Następnym krokiem było przygotowanie i przyklejenie wycisków z masy samoutwardzalnej.


Po wysuszeniu nadszedł czas na cieniowanie i wtapianie motywu w tło


 i delikatne wprowadzenie koloru z motywu na tło akwarelkami.


Na koniec  delikatnie wydobyłam detale z wycisków pastami woskowymi w kolorze złotym i zieleń żółwiowa, zabezpieczyłam całość woskiem chameleon i chlapanko białym i czarnym gesso.

  
Pracę zgłaszam na

LINKOWE PARTY DIY -SIERPIEŃ 

 

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

3 komentarze:

  1. Kochana, zachwycająca jest! Idealne tło, piękne kropeczki, cudowny ozdobnik, razem niesamowita praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, niesamowity efekt uzyslałaś. Fantastyczny projekt. Dziekuje za udział w Linkowym Party DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń