niedziela, 26 lipca 2020

Lato nad morzem.

Lato i wakacje w pełni, choć w tym roku mało korzystamy z ich uroków.
Ja dzisiaj pół dnia spędziłam w pracowni nad ramką w morskim, letnim klimacie. Uwielbiam takie mediowanie, zaczynając pracę nad projektem zawsze mam jakiś plan, jednak na końcu mało zostaje z pierwotnej wersji. W planie była praca w naturalnych kolorach, ale ostatnio spróbowałam kolorowania pigmentem turkusowym od Lindys i dzisiaj nie mogłam sobie odmówić przyjemności pociapania. W jednym małym słoiczku są drobinki pigmentów w kilku odcieniach niebieskiego, zielonego i żółtego i nie potrzebujemy nic więcej, prócz atomizera z wodą, by stworzyć cudne morskie tło.
Ramkę zagessowałam i położyłam pastę pękającą. Tło okleiłam siatką jutową, użyłam hdf i wyciski z masy, papierową latarnię, mikrokulki,  kulki 3d, mech, kawałek drewienka i siatkę rybacką.
I mam swój osobisty kawałek morza 😉













 Pracę zgłaszam na wyzwanie Snip Art

Wyzwanie/ Challenge #63

 

 

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

4 komentarze:

  1. Piękna!!!! Niesamowite są te detale, wykończenie, wszystko tak wspaniale dopracowane. Podziwiam bardzo :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń