wtorek, 21 lipca 2020

Artist Trading Blocs.

Długo nic nie wrzucałam na bloga, ale nie dlatego, że nic nie robię, tylko części prac po prostu jeszcze nie mogę pokazać.
Wyzwanie na grupie Skrap&Tworki już się skończyło, mogę pokazać pierwszą tajną pracę.
Baza to drewniane kostki 10 i 7,5cm, opalone i wyszczotkowane, papier ryżowy z ITD Collection (listonosz przyniósł 5 godzin przed zamknięciem konkursu, bo 3 razy koncepcja się zmieniała ), potem lakier i postarzanie ciekłą patyną. Na koniec przetarłam lekko całość patyną chameleon i pochlapałam.
Ostatnio bardzo się z palnikiem gazowym zaprzyjaźniłam i to nie jest jedyna moja praca, w której bazą jest opalane drewno, następny projekt już niedługo na blogu.



Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz