piątek, 26 czerwca 2020

Tańcz, jakby nikt nie patrzył



Dziś praca pełna energii, w kolorach ognistej czerwieni, czerni i odcieni szarości i srebra.
Powstała  na wyzwanie bloga Mixed Media Challenge, kiedy zobaczyłam moodboard, oczyma wyobraźni już widziałam swoją pracę.
Zastosowałam kontrast delikatnej tancerki, zmysłowej czerwieni i kuszącej czerni z delikatnym satynowym błyskiem pasty mikowej w tle.
Bazę zagessowałam na czarno, do położenia maski użyłam masy mikowej, tekturkę wianek i tancerkę zembosowałam na biało, przykleiłam wyciski, gazę, kwiaty, wycięte listki,  kulki 3d, złomki, pręciki do kwiatów, cyrkonie i czarny brokat. Do wydobycia detali użyłam past woskowych w kolorze czerwony metaliczny i chameleon.










Pracę zgłaszam na wyzwanie  Mixed Media Challenge Blog

June Challenge

 


 

 

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej. 

 

13 komentarzy:

  1. Praca przecudna! kolory, struktura, zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  2. It's such a gorgeous project. Loved it!Thanks for playing along with Mixed Media Academy challenge. All the best.

    Cheers,
    Priyanka Srivastava
    DT (MMA)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your gorgeous project. Beautiful texture and background. Thank you for joining us at Mixed Media Academy Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful mixed media layout. thank you for participating in mixed media academy challenge.
    asha kunchinadka,
    admin team member MMA

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely texture. Love the blending of the colors. Thanks for playing with us.With love form Dishita (MIxed Media Academy- Admin team )

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, lekka jak taniec. Dziękuję za udział w wyzwaniu MMA

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous details and great depiction of the mood board of our challenge, Thank you for joining us at Mixed Media Academy Challenges.

    Dr Monika Shukla
    DT - Mixed Media Academy

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful project! It is gentle and passionate at the same time! I like it very much!
    Thank you for participating in the Mixed Media Academy challenge!

    OdpowiedzUsuń