wtorek, 16 czerwca 2020

Serducho w stylu folk.

Pamiętacie pewnie, że biorę udział w całorocznej  zabawie u Marty Kochamy Starocie.
Dziś zaległa praca na wyzwanie kwietniowe -Folk.
 Papiery kupiłam już dawno, ale nie bardzo wiedziałam, co bym chciała w tym stylu odnowić. Ostatecznie padło na zawieszkę w kształcie serca, ozdobioną dawno temu serwetką i lakierem błyszczącym.  Całą warstwę ściągnęłam do drewna, zagessowałam, przetarłam boki papierem ściernym nadając styrany życiem wygląd, przykleiłam motyw i kilkukrotnie polakierowałam. Przewiązałam bawełnianą wstążeczką i ruszyłam na podwórko w poszukiwaniu miejsca na sesję.
Stare dechy wydały mi się idealnym tłem.



 Zawieszkę zgłaszam na wyzwanie 

Kochamy Starocie - Folk 

Kolejne etapy;










Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej. 



2 komentarze:

  1. uwielbiam wszystkie folkowe wzory! serduszko piękne. Uwielbiam takie ozdoby na białej ścianie lub meblach :) Dziękuję za udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń