sobota, 20 czerwca 2020

Magiczne wrota.

Praca inspirowana lajwem Katarzyny Kędzierskiej.
Mocno odjechałam od wersji Kasi z tym projektem, bo z jej projektu pozostał tylko kształt bazy i wycięta brama, choć i ta zupełnie inna, poza tym to moja interpretacja, ale tak czuję te papiery. Jak rozpakowałam bloczek z jej najnowszej kolekcji, to poczułam ten klimat, a dalej samo poszło.
To pierwsza moja praca w takim klimacie i już wiem, że na pewno nie ostatnia.






Pracę zgłaszam na wyzwanie bloga Zielone Koty

 

"Dary natury"

 

 

  oraz Snip Art

 

Wyzwanie / Challenge #62  

 

 


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej. 


7 komentarzy:

  1. cudowna jest, koniecznie ją zgłoś na jakiś konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Very beautiful ! Thank you for joining Snip Art June challenge !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala praca!! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fantastyczna praca, trzymam kciuki za wygraną :)

    OdpowiedzUsuń