czwartek, 19 marca 2020

Wiosna tuż tuż 🌷🌼

Kto śledzi mojego bloga wie,że dobiega końca Wiosenne Candy, w którym do wygrania jest wiosenna zawieszka na okno. Jedną stronę pokazywałam jakiś czas temu, pora więc na stronę drugą.
Baza pokryta gessem, potem maska wiosenna i pasta piaskowa, na to mgiełki żółta i zielona, na koniec wszystko rozbielone metodą suchego pędzla i ..... niespodzianki nie ma, złoty wosk, ale naprawdę minimalnie,tylko kilka muśnięć 😉 Na zdjęciu kolory są takie zgaszone, ale na żywo prezentują się znacznie jaśniej i wiosennie.





Zawieszkę zgłaszam na wyzwania;


Świrów Rękodzieła  Temat: Kwiecista wiosna 






 Klubu Twórczych Mam , inspiracją były; kolor żółty i zielony, motyl, kwiaty, jajo


 Wielkanocne Wariacje- wyzwanie #4 








Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej. 




6 komentarzy:

  1. Kochana, tak jak wspominałam - cudowny efekt z pastą piaskową! Piękne jajo. Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło :)
    Dzięki za wspólną zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń