czwartek, 5 marca 2020

Sentymentalny post kwiecisty 🌼🌸🌻

Ostatnio przeglądałam zdjęcia w laptopie i znalazłam takie cuda. Tak zaczynała się moja przygoda z mixmediami w 2014 roku 😂. Baza szkatułki to otwierane jajo styropianowe, stojące i wiszące pisanki też styropian, a kwiatki robiłam z zimnej porcelany (wyciski), barwionej zwykłymi farbami akrylowymi. Poza tym malowane akrylem, obsypane mikrokulkami, złotym piaskiem kwarcowym lub kamyczkami, nóżki szkatułki robione z koralików drewnianych, a środek wyściełany białą satyną. Na blogu DIY- zrób to sam jest wyzwanie kwiatowe, gdzie można pochwalić się starszymi pracami z wykorzystaniem kwiatów i pomyślałam, że to idealne miejsce i czas, aby trochę powspominać. Teraz po latach widzę,że wiele trzeba by poprawić, dopracować, ale wtedy to były własnoręcznie wytworzone CUDA 😉.  A jaka byłam z siebie dumna 😍








  Prace zgłaszam na wyzwanie 

INSPIRACJE - motyw KWIAT / FLOWERS



https://diytozts.blogspot.com/2020/03/inspiracje-motyw-kwiat-flowers.html









Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej. 



13 komentarzy:

  1. wow, takie cudowne początki! jestem w szoku! jajo jest cudowne wręcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jajka a ta szkatułka jejku niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !!! Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, masz prawo byc dumna bo to przepiekna praca. Fantastycznie sie prezentuje kompozycja kwiatowa na tym jaju szkatułce. Super.
    Dziekuje za udział w zabawie DIY Inspiracje-Kwiaty.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń