sobota, 8 lutego 2020

Zardzewiałe calineczki

Przeglądając wieczorami Wasze blogi trafiłam w Art-Piaskownicy na wyzwanie
Małe Formy-inchies/calineczki i muszę się przyznać,że po raz pierwszy spotkałam się z tego typu pracami. Urzekły mnie i zaintrygowały niesamowicie te maleńkie dzieła sztuki, które tworzycie.
Do tej pory Calineczka kojarzyła mi się jednoznacznie, jako postać z baśni Andersena, więc wrodzona ciekawość zmusiła mnie do poszperania w internecie i poczytania, co to  inchies.
No i są,  moje pierwsze calineczki, maleńkie i zardzewiałe, a praca nad całością była niezwykłą frajdą.
Literki nie są przypadkowe, to imiona moich najbliższych 💗




Kartkę zgłaszam na wyzwania  

MINI FORMY - inchies / calineczki

 https://art-piaskownica.blogspot.com/2020/02/mini-formy-inchies-calineczki.html




Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.


7 komentarzy:

  1. Urocze maleństwa :) Na naszym blogu zalinkowałaś się pod postem koloroTON, ale w sumie praca pasuje na nasze dwa wyzwania. Ty zdecyduj i pouzupełniaj linki/banerki. Pozdrawiam! Angi/DT Art - Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały, bardzo pomysłowy projekt :-) Dziękuję za udział w wyzwaniach Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń