niedziela, 16 lutego 2020

Lift 💗

Dużo ostatnio czytam i przeglądam Wasze blogi, szukam motywacji i inspiracji. Trafiłam do dziewczyn z bloga od A do Zet i ta kartka jest moją odpowiedzią na ich wyzwanie 😊
Zawsze podziwiałam piękne, ręcznie robione karteczki, ale nie miałam odwagi sama spróbować. Wydawało mi się,że to nie dla mnie,że nie potrafię z tych dziesiątek drobnych elementów złożyć spójnej kompozycji. Podjęłam wyzwanie i jest... zliftowana kartka z moim kwiatkiem z foarmiranu.




 






Kartkę zgłaszam na wyzwanie blogu  od A do Zet

https://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2020/02/dzien-dobry-witajcie-w-pierwsza.html

  





Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej. 

10 komentarzy:

  1. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Czego tu się bać? Twoja kartka jest odpowiedzią na to pytanie :) Niczego!
    Stworzyłaś fajną pracę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 To bardzo miłe i napędza do dalszego tworzenia

      Usuń
  3. i brawo! piękny lift. Trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna praca. Twórz dalej. Dziękuję za udział w wyzwaniu "od A do Zet"

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka�� dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarz.W Krakowie będę około 12.00 i zostanę do 16.00.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Ja w Krakowie od 10 już na pokaz się zapisałam i potem na warsztaty 12.15-15.15 🥰, cały dzień pracowity i kreatywny, do domu ostatnim busem z Krakowa

      Usuń
    2. To może po 15.00 drogi nasze się spotkają. Ja zostaję w Kr do niedzieli u rodziny.

      Usuń
    3. My na 16 już umówieni jesteśmy ze znajomymi, może kiedyś w Rzeszowie na kawkę się umówimy

      Usuń