piątek, 14 lutego 2020

Lustereczko,powiedz przecie...

Wpadło mi w ręce stare plastikowe lusterko, błyszczące i kiczowate. Miało trafić do kosza,ale u mnie ostatnio wyzwanie za wyzwaniem.  Drogocenną zdobycz rozłożyłam na części pierwsze, wyszorowałam dokładnie, potem pasta pękająca na przemian z piaskową, po wysuszeniu czarne gesso, później przecierka białym gesso, na to ciapanie akrylami, na koniec złoty wosk. Całości dopełnia bawełniana koronka zakończona drewnianymi kulkami w kolorze złota i kwiatki z foarmiranu- wczoraj cały wieczór spędziłam nad nimi, to był mój pierwszy raz 😂

 










Lusterko zgłaszam na wyzwanie 

Kochamy Starocie - Vintage

 https://evipassjonatka.blogspot.com/2020/02/kochamy-starocie-vintage.html 

 

 


  Lusterko, a raczej kwiaty z foarmiranu zgłaszam na wyzwanie

INSPIRACJE - motyw KWIAT / FLOWERS

https://diytozts.blogspot.com/2020/03/inspiracje-motyw-kwiat-flowers.html







Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin. 



9 komentarzy:

  1. Super pomysł z p rzerobieniem lusterka.good Job.😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu wpadłam do Ciebie z rewizytą ;)). Bardzo dziękuję za tak miłe odwiedziny mojego bloga :)). Lusterko przerobiłaś super! Wow! Lusterka odnowionego to jeszcze mie widziałam :)). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!
    PS. Oczywiście zostaję na dłużej bo bardzo fajnie tworzysz :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję Kochana za udział w wyzwaniu <3 Lusterko jest piękne, magiczne, kurczaki aż mnie zainspirowałaś no :D cudowne kwiaty i rewelacyjny pomysł z dyndadełkami

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie przerobione lustereczko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca. Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń