środa, 19 lutego 2020

Królik w krokusach 🐰


 Kupiłam jakiś czas temu królika na podstawce i jakoś nie miałam na niego pomysłu. I leżał tak w pudełku, przerzucany przy każdej okazji, jak tylko szukałam czegoś bardziej akurat potrzebnego. Dopiero dziś przyszło natchnienie- zając rozrabia w kapuście, a mój królik będzie w krokusach 😉  Królika pomalowałam na biało i delikatnie tylko zgaszonym, zielonym woskiem musnęłam, co by nie wychodził przed szereg, bo tu krokusy mają grać pierwsze skrzypce.
 Krokusy wykonałam z kremowego foarmiranu, płatki zabarwiłam suchymi pastelami, każdy kwiatek w innym kolorze. Paluchy poparzone klejem na gorąco niemiłosiernie, ale myślę, że warto było 😊😊






 Pracę zgłaszam na wyzwania;

 Gościnnej Projektantki  KROKUS w Szufladzie

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/02/wyzwanie-goscinnej-projektantki-na-luty.html





blogu DIY- zrób to sam

      INSPIRACJE - motyw KWIAT / FLOWERS 

 

https://diytozts.blogspot.com/2020/03/inspiracje-motyw-kwiat-flowers.html 



a także  Klubu Twórczych Mam

Wielkanocne Wariacje- wyzwanie #1

  Wykorzystane elementy inspiracyjnego zdjęcia to króliki i  krokusy.




Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin  i zostaniesz na dłużej. 

7 komentarzy:

  1. świetny jest! na paluchy trzeba uważać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 W ferworze walki z materią paluchy idą na drugi plan 😂

      Usuń
  2. Świetna praca! Paluszków szkoda, ale warto było ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny króliś, dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super królik :). Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zajączek :) Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyszło, dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń